Customer Service medewerker (40 uur)

Elka Pieterman behoort tot een internationaal concern en is dé specialist op het gebied van accessoires en onderdelen voor elektronische apparaten in en om huis. Met meer dan 50 jaar ervaring, zijn wij de betrouwbare partner voor de elektro retail (online en offline) in ons vakgebied.

 

Onze onderneming is sterk waarde gedreven en onze medewerkers maken elke dag het verschil voor onze klanten. Zelf formuleren we onze missie graag als volgt: “As a reliable partner for our customers, we propose sustainable solutions with dedication and heart”.

 

Wat je gaat doen:

In de rol van Customer Service medewerker ben jij, vanuit Breda, telefonisch en digitaal het aanspreekpunt voor onze internationale klanten. Daarnaast onderhoud jij ook pro actief contact met onze klanten om zo de relatie verder te verstevigen en onze klanten steeds de beste oplossing voor te stellen.

Als onze nieuwe Customer Service medewerker:

• ben je klantgericht en integer,
• zie je kansen en vindt je het leuk om klanten te informeren en ondersteunen,
• ben je flexibel en resultaatgericht,
• heb je een HBO opleiding afgerond en ben je net afgestudeerd (Dit is een uitstekende startersfunctie, waarvoor ervaring niet persé noodzakelijk is),
• beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Kennis van overige talen, zoals Duits, Frans of Spaans is een pré,
• woon je in Breda of in de buurt van Breda.

Wanneer nodigen wij je uit te solliciteren?

Je voelt je als een vis in het water in een afwisselende en dynamische functie met veel gevarieerde taken, verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief. Je werkt vlot, bent een echte teamplayer, maar je kunt tegelijkertijd ook goed zelfstandig werken. Je vindt het belangrijk om jezelf verder te ontwikkelen in een wereld die continu verandert. En je ziet het als een uitdaging om verantwoordelijkheid te nemen en je actieve bijdrage te leveren aan de ontwikkelingen van onze onderneming.

Wat bieden we jou?

Als  ambitieuze en internationale onderneming, bieden we je de kans je talenten verder te ontwikkelen. Het is een fulltime baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden, waarin jij aan de slag gaat in onze vestiging in Breda. Als jij je thuis voelt in een dynamische en informele werkomgeving, waar je snel verantwoordelijkheid kunt en mag oppakken, ben je bij ons op de juiste plek. Wij geloven namelijk heel sterk in de kracht van onze medewerkers bij de ontwikkeling van onze onderneming. We bouwen dan ook actief samen mét ons team aan de toekomst van onze onderneming in het belang van alle stakeholders.

Ja, ik wil?

Vul dan het sollicitatieformulier in en voeg je motivatie en CV toe in de bijlage. Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Annemarie den Houting via 076-593 93 93.