Customer Service medewerker (40 uur)

De Elka Pieterman Group is een internationaal concern en is dé specialist op het gebied van accessoires en onderdelen voor elektrisch huishoudelijke apparatuur. Met meer dan 50 jaar ervaring, zijn wij de betrouwbare partner voor de elektro Retail (online en offline) en via onze Retail organisatie Handyman ook voor de consument. Onze onderneming is sterk waarde gedreven, en onze medewerkers maken elke dag het verschil voor onze klanten. Zelf formuleren we onze missie graag als volgt: “As a reliable partner for our customers, we propose sustainable solutions with dedication and heart”.

Wat je gaat doen:

Binnen het e-commerce team van onze Retail organisatie Handyman, zijn wij op zoek naar een  Customer Service medewerker. Als Customer Service medewerker is je voornaamste doel het tevreden houden van onze klanten. Zij zoeken telefonisch, per e-mail, via chat en via social media contact met ons en jij zorgt ervoor dat deze contacten prettig verlopen en klanten van ons de juiste informatie ontvangen. Je weet klachten correct en snel op te lossen waarbij de klant een tevreden gevoel aan Handyman over houdt. Ook inhoudelijk kun je de klant verder op weg helpen. Als klantenservice medewerker werk je nauw samen met je collega’s van het e-commerce team. Daarnaast ben je een spin in het web en heb je contact met de winkelmedewerkers, inkopers en onze IT-afdeling & marketing afdeling.

Kort samengevat, lever je een belangrijke inhoudelijke bijdrage aan het waarborgen en uitbreiden van een hoog serviceniveau richting onze klanten.

Voornaamste taken:

• Het beantwoorden van vragen en het oplossen van klachten zowel via de telefoon als online
• Verkopen; vragen van klanten omzetten in orders
• Het monitoren van de website en het oplossen dan wel doorgeven van problemen
• Filtering & eigenschappen van de webshop beheren en up-to-date houden
• Contentwerkzaamheden (uitbreiden & optimaliseren van het online assortiment)
• De website up-to-date houden m.b.t. winkelinformatie/acties/aanbiedingen.

Als onze nieuwe Customer Service medewerker:

• Beschik je over HBO werk- en denkniveau en ben je net afgestudeerd. Dit is een uitstekende startersfunctie, waarvoor ervaring niet persé noodzakelijk is
• Ben je bereid indien nodig een opleiding of cursus te volgen
• Kun je werken met een CMS systeem
• Heb je een klantgerichte houding (inlevingsvermogen) en koppel je een proactieve houding aan zelfstandigheid
• Vind je het leuk om te verkopen en jezelf daarin te blijven verbeteren
• Werk je oplossingsgericht
• Heb je aantoonbare interesse in de elektronica branche
• Beheers je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
• Is affiniteit hebben met internet een must!
• Woon je in Breda of omgeving.

Wanneer nodigen wij je uit te solliciteren?

Je herkent je in bovenstaande eigenschappen en bent enthousiast geworden. Onze klanten staan bij ons centraal in alles wat we doen. Het is jouw passie om hen blij te maken. Wij zoeken iemand die pro-actief is en zelf initiatief neemt. Zo maken we van Handyman niet zomaar een goede, maar dé klantvriendelijkste webshop in de branche.

Wat bieden we jou?

Als  ambitieuze en internationale onderneming, bieden we je  de kans  je talenten verder te ontwikkelen. Het is een fulltime baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden, waarin jij aan de slag gaat op ons hoofdkantoor in Breda. Als jij je thuis voelt in een dynamische en informele werkomgeving, waar je snel verantwoordelijkheid kan en mag oppakken, ben je bij ons op de juiste plek. Wij geloven namelijk heel sterk in de kracht van onze medewerkers bij de ontwikkeling van onze onderneming. We bouwen dan ook actief samen mét ons team aan de toekomst van onze onderneming in het belang van alle stakeholders.   

Ja, ik wil?

Dan ontvangen we graag je motivatie en CV. Klik hier voor het sollicitatieformulier. Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Annemarie den Houting via 076-593 93 93.