Customer Service medewerker (40 uur)

Elka Pieterman behoort tot een internationaal concern en is dé specialist op het gebied van accessoires en onderdelen voor elektronische apparaten in en om huis. Met meer dan 50 jaar ervaring, zijn wij de betrouwbare partner voor de elektro retail (online en offline) in ons vakgebied.

 

Onze onderneming is sterk waarde gedreven en onze medewerkers maken elke dag het verschil voor onze klanten. Zelf formuleren we onze missie graag als volgt: “As a reliable partner for our customers, we propose sustainable solutions with dedication and heart”.

 

Een dag als Customer Service medewerker:

Je komt binnen op kantoor, praat even bij met je collega’s en start je dag. Er is een mooie order van Bol.com binnen gekomen die jij nog even controleert, voordat je hem doorzet naar het magazijn. Daarna bereid je een voorstel voor, waarmee we een mogelijke nieuwe klant kunnen overtuigen van de toegevoegde waarde van Elka Pieterman. Je bespreekt dit voorstel met onze Sales manager, die het bij de klant zal introduceren.

In de middag staat het afdelingsoverleg gepland en bespreken jullie de doelstellingen van de afdeling en de voortgang. Je spreekt af wie wat oppakt, zodat er concreet stappen gemaakt kunnen worden.

Na dit overleg controleer jij je mail en heb je een bericht van Coolblue over de order van gisteren. Je zoekt dit gelijk uit en stuurt hen je antwoord. Je controleert ook nog even hoe onze producten erbij staan in de online shops van onze klanten en zorgt ervoor dat alle koppelingen weer helemaal in orde zijn. Met een tevreden gevoel sluit jij je computer af, je hebt vandaag weer alles in het werk gezet om onze klanten blij te maken.

Als onze nieuwe Customer Service medewerker:

• heb je een MBO+ werk-/denkniveau of heb je net een HBO opleiding afgerond (bij voorkeur een economische richting). Dit is een uitstekende startersfunctie, waarvoor ervaring niet persé noodzakelijk is,
• ben je klantgericht en integer,
• heb je een flexibele instelling, ben je energiek en heb je een commerciële drive,
• zie je kansen, vooral ook online, en vind je het leuk om klanten te informeren en ondersteunen,
• ben je analytisch sterk en kun je goed overweg met Excel,
• beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift. Goede beheersing van Engels is een pré,
• woon je in Breda of in de buurt van Breda.

Wanneer nodigen wij je uit te solliciteren?

Je voelt je als een vis in het water in een afwisselende en dynamische functie met veel gevarieerde taken, verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief. Je werkt vlot, bent een echte teamplayer, maar je kunt tegelijkertijd ook goed zelfstandig werken. Je vindt het belangrijk om jezelf verder te ontwikkelen in een wereld die continu verandert. En je ziet het als een uitdaging om verantwoordelijkheid te nemen en je actieve bijdrage te leveren aan de ontwikkelingen van onze onderneming.

Wat bieden we jou?

Als  ambitieuze en internationale onderneming, bieden we je de kans je talenten verder te ontwikkelen. Het is een fulltime baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden, waarin jij aan de slag gaat in onze vestiging in Breda. Als jij je thuis voelt in een dynamische en informele werkomgeving, waar je snel verantwoordelijkheid kunt en mag oppakken, ben je bij ons op de juiste plek. Wij geloven namelijk heel sterk in de kracht van onze medewerkers bij de ontwikkeling van onze onderneming. We bouwen dan ook actief samen mét ons team aan de toekomst van onze onderneming in het belang van alle stakeholders.

Ja, ik wil!

Vul dan het sollicitatieformulier in en voeg je motivatie en CV toe in de bijlage. Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Annemarie den Houting via 076-593 93 93.