Junior Teamleider Inkoop (40 uur)

Een dag als Junior Teamleider inkoop:

Je begint de dag samen met je team, zodat iedereen op de hoogte is van de status van de lopende zaken op de afdeling. Vanuit je eagerness om het iedere dag beter te willen doen, vertaal je de bedrijfsdoelstellingen op inkoopniveau en stuur je dagelijks bij. Daarna ga jij aan de slag met de productgroep waarvoor je verantwoordelijk bent. Je zorgt ervoor dat de bestellingen gedaan worden, zodat de levergraad op orde blijft. Vanmiddag spreek jij twee leveranciers. Je bereidt deze gesprekken voor, zodat je weet wat je vanmiddag wilt bereiken. Na afloop van de gesprekken maak je een kort verslag van deze gesprekken en deel je deze met de directie. Je toetst of de voorstellen van de leveranciers van toegevoegde waarde zijn voor ons en onze klanten. Met een tevreden gevoel ga je naar huis. Morgen staat er een overleg gepland met de projectgroep die jij leidt en waarmee je bezig bent een nieuw assortiment te ontwikkelen voor onze online klanten.

Wat heb jij in huis?

Om te beginnen een passie voor het inkoop vak en een stevige werklust. Met je opgeruimde persoonlijkheid krijg je collega’s en leveranciers mee. Je neemt graag initiatief en denkt in processen en vanuit rendement halen. ‘Try and fail, but don’t fail to try’ is jouw motto. Steeds nieuwe initiatieven testen en bij succes opschalen, daar krijg jij een kick van. Maar dat is nog niet alles, jij hebt ook:

• Een HBO werk- en denkniveau met een economische achtergrond,
• Je eerste werkervaring opgedaan, bij voorkeur op een inkoopafdeling,
• Een flexibele instelling, waarbij je bereidt bent in jezelf te investeren,
• Een sterke wens om in een bedrijf te werken waarin je veel vrijheid krijgt om zelf verantwoordelijkheid te nemen en waarin je echt waarde kunt toevoegen,
• Een woning in Breda (of de omgeving van).

Zet jouw volgende stap bij Elka Pieterman:

Je toekomstige collega’s bij Elka Pieterman ontvangen je met open armen in Breda. Op slechts 10 minuten fietsen van het station van Breda en met gratis parkeerplaatsen voor de deur, is jouw ruime en lichte werkplek makkelijk te bereiken.

Er is een gezonde balans tussen ruimte voor persoonlijk contact en werk binnen onze organisatie. Samen met je team heb jij de uitdaging om van alle aspecten van het inkoop vak een succes te maken. Jouw leidinggevende geeft je veel vrijheid voor initiatieven en om verantwoordelijkheid te nemen. Je krijgt alle ruimte om initiatief te tonen en je projecten van begin tot eind op te pakken.

Dit bieden we jou:

Als ambitieuze, internationale onderneming, bieden we je de kans je talenten verder te ontwikkelen. Het is een uitdagende baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden, waarin jij aan de slag gaat in onze vestiging in Breda. Als jij je thuis voelt in een dynamische en informele werkomgeving, waar je snel verantwoordelijkheid kunt en mag oppakken, ben je bij ons op de juiste plek. Wij geloven namelijk heel sterk in de kracht van onze medewerkers bij de ontwikkeling van onze onderneming. We bouwen dan ook actief samen mét ons team aan de toekomst van onze onderneming.

Ga jij ervoor?

Vul dan nu ons sollicitatieformulier in, en voeg je motivatie en CV toe in de bijlage. Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Annemarie den Houting, via telefoonnr. 076-593 93 93.

Hoe verder na je sollicitatie?

1. Je ontvangt binnen 1 week een reactie.
2. Je maakt kennis met onze  HR officer en directie.
3. Wij dagen je uit om op basis van het kennismakingsgesprek jouw visie op de functie en een inkoopplan op te stellen.
4. Je neemt deel aan een assessment dag bij GITP.
5. Wij checken de door jou opgegeven referenties.
6. Je geeft een presentatie van jouw visie en inkoopplan en we bespreken samen de uitkomsten van het assessment en de referenties.
7. Je ontvangt een voorstel om ons team te versterken.