Financieel medewerker (40 uur)

Een dag als Financieel medewerker:

De maand is nu een aantal dagen voorbij en alle collega’s hebben de betreffende gegevens in het systeem staan.  Daarom begin je vandaag met de verwerking van de maandafsluiting. Je controleert de gedane boekingen en maakt hierop een aantal correcties en aanvullingen. Dan geef je de administratie vrij voor de maandelijkse verwerking.

Ondertussen bereid je ook de BTW aangifte voor, welke ook binnenkort moet worden ingediend. Je wilt dit nu alvast zoveel mogelijk hebben voorbereid, zodat je halverwege de maand je weer volop kunt richten op de salarisadministratie.

Aan het einde van de dag is de maandelijkse verwerking gereed en kan jij alvast de bestanden klaar zetten, zodat je morgen de maandrapportage voor de Directie in orde kunt maken. Je bent blij dat je vandaag zoveel zaken in orde hebt kunnen maken en gaat met een tevreden gevoel naar huis.  

Jouw uitdagingen bij ons:

• Samen met de overige collega’s van de financiële afdeling zorg jij ervoor dat de financiële administratie van onze organisaties van A-Z in orde blijft,
• Je ondersteunt de Administratief manager bij het opmaken van de financiële rapportages aan de Directie en bij de belastingaangiften.
• Je voert de salarisadministratie uit voor onze organisaties.

Wat heb jij in huis?

Om te beginnen een passie voor cijfers en administratie en een stevige werklust. Bij jou moet altijd alles kloppen; je werkt nauwkeurig om de administratie sluitend te maken en vindt het een uitdaging eraan bij te dragen de financiële management informatie zo snel als mogelijk beschikbaar te hebben.

Maar dat is nog niet alles, jij hebt ook:

• Een HBO werk- en denkniveau,
• Een financiële opleiding, richting MBA of SPD/HBO BE e.d.,
• 1-3 jaar ervaring in  een administratieve/financiële rol,
• Een flexibele instelling, waarbij je bereid bent in jezelf te investeren,
• Een sterke wens om in een bedrijf te werken waarin je veel vrijheid krijgt om zelf verantwoordelijkheid te nemen en waarin je echt waarde kunt toevoegen,
• Je woont bij voorkeur in Breda, maar maximaal op 30 km reisafstand.

Zet jouw volgende stap bij Elka Pieterman

Je toekomstige collega’s bij Elka Pieterman ontvangen je met open armen in Breda. Op slechts 10 minuten fietsen van het station van Breda en met eigen parkeerplaatsen voor de deur, is jouw ruime en lichte werkplek makkelijk te bereiken.

Er is een gezonde balans tussen ruimte voor persoonlijk contact en werk binnen onze organisatie. Samen met je team heb jij de uitdaging om de financiële processen van het bedrijf goed te laten verlopen.

Dit bieden we  jou:

Als  ambitieuze, internationale onderneming, bieden we je de kans je talenten verder te ontwikkelen. Het is een uitdagende baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden, waarin jij aan de slag gaat in onze hoofdkantoor in Breda. Als jij je thuis voelt in een dynamische en informele werkomgeving, waar je snel verantwoordelijkheid kunt en mag oppakken, ben je bij ons op de juiste plek. Wij geloven namelijk heel sterk in de kracht van onze medewerkers bij de ontwikkeling van ons bedrijf. We bouwen dan ook actief samen mét ons team aan de toekomst van onze onderneming.

Ga jij ervoor?

Vul dan nu ons sollicitatieformulier in, en voeg je motivatie en CV toe in de bijlage. Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Annemarie den Houting, telefoon 076-593 93 93.