Inkoop talent (40 uur)

Een dag op onze inkoop afdeling:

Je eerste prioriteit vandaag is ervoor te zorgen dat de bestellingen de deur uitgaan. Je loopt het besteladvies van het systeem na en corrigeert dit waar nodig op bijzonderheden. Nadat je de bestellingen hebt gedaan, ga je verder met je analyse van het assortiment waarvoor jij verantwoordelijk bent. Welke artikelen lopen goed? En welke wat minder? Op basis daarvan maak je een plan om de voorraad van die laatste groep af te bouwen, zodat de voorraad op orde blijft. Je wilt immers wel de beschikbare middelen investeren in artikelen die ons bedrijf en onze klanten echt wat brengen.

Daarna verwerk jij je mail en geef je antwoord op alle vragen die via verschillende afdelingen bij je binnen zijn gekomen. Vanmiddag heb jij ook nog een afspraak met een leverancier. Je hebt deze afspraak goed voorbereid  en weet je welke afspraken je wilt gaan maken. Mogelijk heeft deze leverancier ook nog een interessant nieuw assortiment, waarmee wij onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.  Na afloop van het gesprek maak je nog een verslag van de afspraak en vervolgens ga je met een voldaan gevoel richting huis.

Jouw uitdagingen bij ons:

• Je hebt een passie voor het inkoop vak en gebruikt deze rol om jezelf verder te ontwikkelen in alle aspecten van de inkoop,
• Je bent verantwoordelijk voor een assortimentsgroep. Volgt alle trends binnen deze groep en zorgt ervoor dat deze assortimentsgroep goed onderhouden wordt,
• Vanuit je inkooprol ben je betrokken bij diverse projecten en zorg jij ervoor dat deze succesvol worden afgerond.

Wat heb jij in huis?

Om te beginnen een passie voor het inkoop vak en een stevige werklust. Met je opgeruimde persoonlijkheid krijg je collega’s en leveranciers mee. Je neemt graag initiatief en denkt in processen en vanuit rendement halen. ‘Try and fail, but don’t fail to try’ is jouw motto. Steeds nieuwe initiatieven testen en bij succes opschalen, daar krijg jij een kick van. Maar dat is nog niet alles, jij hebt ook:

• Een HBO werk- en denkniveau met een economische achtergrond,
• 1-3 jaar werkervaring op een Inkoopafdeling,
• Een goed economisch verstand. Je bent in staat om altijd in rendement te denken,
• Een flexibele instelling, waarbij je bereid bent in jezelf te investeren,
• Een sterke wens om in een bedrijf te werken waarin je veel vrijheid krijgt om zelf verantwoordelijkheid te nemen en waarin je echt waarde kunt toevoegen,
• Een woning in Breda (of de omgeving van).

Zet jouw volgende stap bij Elka Pieterman:

Je toekomstige collega’s bij Elka Pieterman ontvangen je met open armen in Breda. Op slechts 10 minuten fietsen van het station van Breda en met gratis parkeerplaatsen voor de deur, is jouw ruime en lichte werkplek makkelijk te bereiken.

Er is een gezonde balans tussen ruimte voor persoonlijk contact en werk binnen onze organisatie. Samen met je team heb jij de uitdaging om van alle aspecten van het inkoop vak een succes te maken. Jouw leidinggevende geeft je veel vrijheid voor initiatieven en om verantwoordelijkheid te nemen. Je krijgt alle ruimte om initiatief te tonen en je projecten van begin tot eind op te pakken.

Dit bieden we jou:

Als ambitieuze, internationale onderneming, bieden we je de kans je talenten verder te ontwikkelen. Het is een uitdagende baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden, waarin jij aan de slag gaat in onze vestiging in Breda. Als jij je thuis voelt in een dynamische en informele werkomgeving, waar je snel verantwoordelijkheid kunt en mag oppakken, ben je bij ons op de juiste plek. Wij geloven namelijk heel sterk in de kracht van onze medewerkers bij de ontwikkeling van onze onderneming. We bouwen dan ook actief samen mét ons team aan de toekomst van onze onderneming.

Ga jij ervoor?

Vul dan nu ons sollicitatieformulier in, en voeg je motivatie en CV toe in de bijlage. Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Annemarie den Houting, via telefoonnr. 076-593 93 93.