IT medewerker infrastructuur (40 uur)

Gedreven troubleshooter met passie voor IT

Jouw verantwoordelijkheden als IT medewerker:

Je werkzaamheden zijn erg divers; de ene dag ben je bezig met het inrichten van een nieuwe laptop of werkplek, de andere dag met het reguliere onderhoud op de servers en dan weer met de installatie van telefoon en internet oplossingen. Onze infrastructuur bestaat zowel uit werkplekken als logistiek en ook ondersteunen wij de IT van onze winkelketen Handyman.

Je bent, samen met de IT manager, verantwoordelijk voor het in de lucht houden van onze IT infrastructuur in Nederland en België. Je bent tussen deze systemen de spin in het web op kantoor en in onze logistiek en maakt het tot jouw persoonlijke verantwoordelijkheid om een succesvolle IT omgeving neer te zetten. Je bent sparringpartner voor de IT manager, het management en de directie.

Wat heb jij in huis?

Om te beginnen een passie voor het IT vak en een stevige werklust. Je hebt al wat ervaring opgedaan en wilt je er graag verder in bekwamen in een IT omgeving waarin werkplekbeheer, logistiek en detailhandel bij elkaar komen. Je bent positief ingesteld en neemt graag initiatief. Daarnaast ben je nauwkeurig en in staat om de handelingen die je uitvoert vast te leggen in procedures. Maar dat is nog niet alles, jij hebt ook:

• Een woning in Breda (of de omgeving van). Ook als je woonachtig bent in het grensgebied Nederland-België  nabij Antwerpen dan past dit voor deze functie prima,
• Een MBO werk- en denkniveau met een achtergrond of zichtbare interesse in IT,
• Kennis van Microsoft Office, Qlikview, Xtendis en/of Windows network is een pré,
• Een flexibele instelling, waarbij je bereidt bent in jezelf te investeren,
• In deze functie heb je een grote verantwoordelijkheid voor de IT systemen in onze organisatie en verwachten wij bij calamiteiten ook buiten de gewone uren een beroep op je te kunnen doen. Ook word je, indien nodig, ingezet in onze Belgische vestiging in Wijnegem.
• Een sterke wens om in een bedrijf te werken waarin je veel vrijheid krijgt om zelf verantwoordelijkheid te nemen en waarin je echt waarde kunt toevoegen.

Zet jouw volgende stap bij Elka Pieterman

Je toekomstige collega’s bij Elka Pieterman ontvangen je met open armen in Breda. Op slechts 10 minuten fietsen van het station van Breda en met gratis parkeerplaatsen voor de deur, is jouw ruime en lichte werkplek makkelijk te bereiken. Er is een gezonde balans tussen ruimte voor persoonlijk contact en werk binnen onze organisatie. Samen met de IT manager zorg jij ervoor dat de IT systemen van ons bedrijf optimaal werken. Een uitdagende verantwoordelijkheid, waar je echt wat kunt betekenen voor het bedrijf en je collega’s.

Dit bieden we jou:

Als ambitieuze, internationale onderneming, bieden we je de kans je talenten verder te ontwikkelen. Het is een uitdagende baan, met marktconforme arbeidsvoorwaarden, waarin jij aan de slag gaat in onze vestiging in Breda. Als jij je thuis voelt in een dynamische en informele werkomgeving, waar je snel verantwoordelijkheid kunt en mag oppakken, ben je bij ons op de juiste plek. Wij geloven namelijk heel sterk in de kracht van onze medewerkers bij de ontwikkeling van onze onderneming. We bouwen dan ook actief samen mét ons team aan de toekomst van onze onderneming.

Ga jij ervoor?

Vul dan nu ons sollicitatieformulier in en voeg je motivatie en CV toe in de bijlage. Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Annemarie den Houting, telefoon 076-593 93 93.

Hoe verder na je sollicitatie?

1. Je ontvangt van ons een reactie.
2. Je maakt kennis met onze  HR officer en de IT manager.
3. Wij checken de door jou opgegeven referenties.
4. Je werkt een dagdeel mee op onze IT afdeling om te kijken of de functie echt wat voor je is en we bespreken samen de uitkomsten van de referenties.
5. Je ontvangt een voorstel om ons team te versterken.