Trots op accessoires shop-in-shop bij EP: Tummers Sittard-Geleen

Augustus 2021

De corona-pandemie heeft bij veel winkeleigenaren voor heel wat slapeloze nachten gezorgd en een aantal van hen heeft als gevolg van de lockdown helaas de deuren moeten sluiten. Gelukkig zijn er ook succesverhalen, zoals die van EP: Tummers. Dé grootste elektrovakspeciaalzaak van Limburg heeft namelijk een 8e winkel geopend en daarbij gekozen voor Elka Pieterman als accessoires leverancier, iets waar we natuurlijk erg trots op zijn!

EP: Megastore & Service Center

De winkel in Sittard-Geleen is met een winkeloppervlakte van ruim 1.400 m² één van de grootste Electronic Partner winkels van Nederland. Tummers gaat in deze megastore een stapje verder op het gebied van beleving met 'belevingscorners' en een uniek koffiehuis. Meer dan alleen een winkel dus! Daarnaast kunnen klanten bij het Service Center terecht voor technische vragen of reparaties én heeft het bedrijf eigen bezorgers in dienst.

Voorbereiding is key

Bas Jacobs is onze accessoires specialist in Limburg en hij vertelt graag over dit project: "Toen ik op 1 februari begon bij Elka Pieterman en de aankondiging hiervan op LinkedIn had gezet, ontving ik een berichtje van Chiel van Rijn (directeur en mede-eigenaar van EP: Tummers) om eens koffie te komen drinken. Chiel is voor mij geen onbekende aangezien hij 10 jaar lang mijn leidinggevende is geweest bij MediaMarkt Venlo. Ik was pas net bij Elka Pieterman in dienst en ben ik heel open het gesprek met hem aangegaan. We bespraken de nieuw te openen vestiging in Sittard-Geleen. Er moest snel geschakeld worden, want er waren al gesprekken met andere leveranciers geweest, maar die uitdaging ging ik graag aan! Na vele uren puzzelen, tekeningen aanpassen en assortimenten uitwerken, hebben we ons voorstel op maat besproken. Kort daarna kwam het verlossende woord: we mochten de inrichting gaan doen!" vertelt Bas trots.

Opening

De nieuwe winkel is op vrijdag 13 augustus geopend en in de week daarvoor stond de inrichting van de accessoires hoek ingepland. Ondanks de uitgebreide voorbereiding bleek er toch meer ruimte voor accessoires bij het Service Center. Bas, Wessel en Paul hebben samen een aanpgepaste indeling gemaakt en zijn voortvarend aan de slag gegaan. En het resultaat mag er zeker zijn! Een prachtige ingerichte service-afdeling waar wij, maar zeker ook Tummers, een mooi visitekaartje mee afgeeft.

   

   

Bekijk alle nieuwsitems